Plik robots.txt – podstawowe informacje

Plik robots.txt to jeden z najważniejszych elementów, który umożliwia kontrolę dostępu robotów wyszukiwarek do treści...

Jak sprawdzić ruch na stronie? Poznaj najbardziej popularne sposoby!

Jeśli prowadzisz bloga, sklep internetowy lub innego rodzaju stronę, to zapewne interesuje Cię, jak wiele osób ją odw...

Linkowanie wewnętrzne – czym jest? Jak wspomóc pozycjonowanie dzięki niemu?

Każda strona internetowa posiada jakąś treść. Treści te przeważnie są tematyczne – dotyczą jakiegoś zagadnienia...

Jak zoptymalizować pozycjonowanie lokalne dzięki wizytówce Google Moja Firma?

Wizytówka Google to nieodzowny element w procesie pozycjonowania lokalnego firmy. W artykule przedstawię, jak założyć...

Google Trends – jak korzystać by poznać trendy z branży?

Czym jest Google Trends? Google Trends to bezpłatne narzędzie, które pozwala na badanie popularności wyszukiwanych ha...

HubSpot CMS Hub – SEO, optymalizacja, audyt techniczny

HubSpot CMS Hub ułatwia marketerom tworzenie, publikowanie i promowanie treści oraz wprowadzanie zmian na stronach in...

Vademecum wiedzy na temat Core Web Vitals

Czym są oraz jak działają nowe czynniki rankingowe Google? Kiedy można powiedzieć, że prowadzona przez Ciebie strona...

Analiza profilu linków – poznaj sprawdzone narzędzia i strategie

Profil linków danej witryny (liczba i jakość linków zewnętrznych prowadzących do strony to jeden z najistotniejszych...

Czym jest Conversion Rate Optimization (CRO)?

Conversion Rate Optimization – działania pozwalające na optymalizację współczynnika konwersji, czyli zwiększeni...

Co to jest konwersja?

KONWERSJA  – To określone przez nas działanie, które zostało wykonane przez klienta. Konwersja ma miejsce wtedy, gdy...