Case study – Domena z filtrem /karą algorytmicznym Google

W naszym najnowszym case study chcemy podzielić się doświadczeniem z przeprowadzenia szczegółowego audytu backlinków....

Planujesz przerwać działania online z powodu koronawirusa? Przeczytaj!

Epidemia koronawirusa to ogromny cios dla gospodarki i test dla wielu firm. Jednak rynek nie znosi próżni i każda, na...

Jakie zmiany w cyfrowym świecie przynosi Brexit?

Od momentu, kiedy w 2016 r. potwierdzono wyniki referendum o wyjściu Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej, cały kraj...

Neadoo to nowy lider Clutch!

Neadoo Digital to prawdziwa rewolucja na rynku pozycjonowania. Nasze działania w online marketingu polegają na połącz...

Kanibalizacja słów kluczowych – szansa czy problem?

Kanibalizacja słów kluczowych postrzegana była, i nadal zresztą jest, jako problem, a nie szansa. Dlaczego? Ponieważ...

Walka z… czasem ładowania strony

To nie żart i nie prognozy – Google już teraz bierze pod uwagę szybkość ładowania strony, a trend ten będzie tylko ró...

5 nowości w SEO, które warto przetestować

Zwiększenie znaczenia szybkości ładowania strony, zmiany w meta description i więcej danych w Search Console – to tyl...

SEO i UX – dlaczego doświadczenie użytkownika jest takie ważne?

Czy pamiętasz o tym, kto znajduje się po drugiej stronie? Pamiętasz o istnieniu użytkownika Twojej strony – odwiedzaj...

Czy warto pozycjonować polskie frazy w UK?

Statystyki mówią same za siebie – język polski do drugi najpopularniejszy język w Wielkiej Brytanii, trudno też znale...

RODO – jak przygotować się na zmiany?

Data – 25 maja. Cel – wzmocnienie ochrony prywatności obywateli. Tyle wiemy w teorii, jak jednak będzie wyglądać prak...