Pay Per Click (PPC)
jest jednym z najszybszych i najprostszych sposobów na zwiększenie ruchu na Twojej stronie. Z jego pomocą zapewnisz sobie natychmiastowe rezultaty. Dodatkowo w każdej chwili możesz dokonać zmian w kampanii, aby jeszcze bardziej je poprawić.

Spróbuj!

Rodzaje PPC

Reklamy Gmail

Reklamy Tekstowe i Displayowe

Remarketing Dynamiczny

Google Merchant

Dynamiczne Reklamy Mobilne

Reklamy Typu "Tylko Połączenie"

Reklama w Wyszukiwarce

YouTube Ads

Remarketing

Sieć Reklamowa Google

W skład Sieci Reklamowej Google wchodzą ponad 2 miliony różnych stron internetowych oraz aplikacji, na których możemy wyświetlać graficzne i tekstowe reklamy Google (Google Ads). Według raportu ComScore, sieć dociera do 90% użytkowników internetu na świecie! Z nami nie zmarnujesz tego potencjału! Istnieje mnóstwo opcji kierowania reklamy, dzięki czemu możesz być pewien, że trafisz do osób, które faktycznie będą zainteresowane Twoją ofertą.

Spróbuj!

Gdzie wyświetlane są reklamy?

01.

Na witrynach korzystających z AdSense

02.

Na witrynach korzystających z DoubleClick oraz Ad Exchange publisher websites

03.

Na witrynach google, np. Google Finance, YouTube, itp.

Remarketing

Web dev infographics

Czy zdarzyło Ci się odwiedzić stronę danej firmy, po czym na każdym kroku napotykałeś ich reklamy? Nie jest to przypadek. Ten typ kampanii pozwala Ci na ponowne dotarcie do klientów, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę.

Neadoo website

Remarketing Dynamiczny

Zastanawiałeś się kiedyś nad tym, jak wyglądałaby reklama idealna? Jakie miałaby cechy? Bardzo możliwe, że remarketing dynamiczny spełnia wszystkie te kryteria.

Czym jest remarketing dynamiczny?

Remarketing klasyczny pozwala na śledzenie użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę. Remarketing dynamiczny natomiast pozwala na o wiele więcej, w tym na wyświetlanie dokładnie takich produktów, jakie użytkownicy widzieli wcześniej w reklamach.

Korzyści z remarketingu dynamicznego:

  • Reklamy dokładnie dostosowane do potrzeb użytkowników – ciężko o bardziej precyzyjne kierowanie
  • Wyświetlanie reklam w Sieci Reklamowej Google
  • Skutecznie łączymy wszystkie źródła ruchu, co zapewnia najlepsze rezultaty
  • Dobrze dopasowane formaty reklam – Google w sposób dynamiczny dostosowuje układ wyświetlanej reklamy w oparciu o dane dotyczące skuteczności
  • Kompleksowa promocja produktów sklepu

Korzyści z Remarketingu

Możesz konfigurować swoje listy remarketingowe

chcesz dotrzeć do klientów, którzy porzucili swój koszyk? Możesz im o nim przypomnieć!

Ograniczanie

możesz ograniczyć limit wyświetleń reklam dla jednego użytkownika. Aby reklama w odpowiedni sposób wpływała na odbiorców, nie może ona być nachalna. Wiele osób uważa reklamy remarketingowe za coś bardzo inwazyjnego, a wcale nie musi tak być!

Szeroki zakres reklam

obecnie system Google Ads wspiera 16 różnych formatów banerów reklamowych, jak również reklamy tekstowe, które mogą być wyświetlane na całym świecie.

Facebook Ads

Ściągnij na siebie uwagę swoich klientów tam, gdzie na Ciebie czekają. Facebook Ads pozwala Ci na umieszczanie reklam bezpośrednio w wiadomościach Facebooka, jak również w sekcji znajdującej się po prawej stronie widoku przeglądarki komputerowej. Możesz w pełni skorzystać z połączeń, jakie zapewnia Facebook, ponieważ reklamy rozprzestrzeniają się drogą facebookowych znajomych, co pozwala na łatwiejsze zwiększenie świadomości marki.

Spróbuj!

 

YouTube Video Ads

Czy wiesz, że YouTube jest obecnie drugą największą wyszukiwarką internetową na świecie, zaraz po Google? Czy wiesz, że możesz za jej pomocą wyświetlać reklamy promujące Twoja firmę? Możesz tego wszystkiego dokonać z pomocą Google Ads.

Gdzie mogę wyświetlać swoje reklamy wideo?
1

01.

Reklamy Wideo TrueView

Korzystając z tego typu reklamy, płacisz tylko za wyświetlenia i interakcje. Istnieją dwa typy reklam TrueView: In-Stream oraz Discovery. Do korzyści należą szeroki zasięg reklam, płatność jedynie za wyświetlenia i interakcje, oraz zaawansowane opcje w kierowaniu reklam.

2

02.

Reklamy In-Stream TrueView

Tego typu reklamy wyświetlane są przed filmikiem, po nim, lub w jego trakcie. Można je pominąć po pięciu sekundach wyświetlania. Płatność następuje dopiero w momencie, kiedy cały film jest wyświetlony lub nastąpi interakcja (np. kliknięcie).

3

03.

Reklamy Wideo TrueView Discovery

Reklamy TrueView Discovery mogą wyświetlać się w wynikach wyszukiwania YouTube, tuż obok powiązanych filmików, jak również na stronie głównej na platformach mobilnych. Zawierają one tekst oraz miniaturę z filmiku automatycznie wyciągniętą przez system. Płacisz jedynie w momencie, kiedy użytkownik obejrzy filmik lub kliknie w miniaturę.

Zawsze docieraj do swoich klientów z Neadoo!

Wypełnij formularz kontaktowy lub umów się na rozmowę z jednym z naszych ekspertów.