Rozszerzanie działalności poza granice kraju jest naturalnym krokiem rozwoju przedsiębiorstwa. Jednym z popularnych kierunków ekspansji dla przedsiębiorców z Polski jest Hiszpania. Kiedy więc wkraczasz na nowy dla siebie rynek lub chcesz zwiększyć swoją klientelę na półwyspie Iberyjskim, silna obecność na rynku e-commerce pomoże Ci odnieść sukces. Dlatego pozycjonowanie strony internetowej Twojego przedsiębiorstwa w Hiszpanii powinno stać się jednym z filarów strategii marketingowej, jeżeli planujesz dobre wyniki sprzedażowe.

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w Hiszpanii oznacza przede wszystkim zadbanie o wysokiej jakości treści w języku hiszpańskich oraz link building dostosowany do hiszpańskich standardów. Potrzebne będzie także dokładnie wykonana analiza konkurencji. Sprawdź, jakie działania SEO wprowadzić, aby Twoja strona była widoczna w wyszukiwarkach w Hiszpanii.

Skontaktuj się z nami

Pozycjonowanie z Neadoo Digital

Co zrobić, by znaleźć się w top 10 na stronie z wynikami wyszukiwania Google w Hiszpanii?

Hiszpania jest ogromnym rynkiem, dlatego możesz spodziewać się dość sporej konkurencji jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron. Powinieneś jednak wiedzieć, że skuteczne pozycjonowanie pomoże Ci wybić się nawet w mocno okupowanej niszy.

Aby uzyskać wysoką pozycję w Hiszpanii, powinieneś zacząć od dokładnej analizy lokalnego rynku w branży, w której działa/będzie działać Twoje przedsiębiorstwo. By wykonać tego rodzaju analizę, warto o pomoc zwrócić się do doświadczonych specjalistów SEO, ponieważ od jakości przygotowań, będzie zależał sukces optymalizacji strony www.

Pozycjonowanie zagraniczne, szczególnie to prowadzone w języku hiszpańskim, oznacza zdecydowanie więcej wymagań i zasad od tego prowadzonego w Polsce. Oto najważniejsze działania, jakie możesz podjąć, by Twoja strona pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania:

1

01.

Zadbaj o to, by Twoja strona www posiadała lokalny adres IP, to jest, korzystała z hostingu na serwerze hiszpańskim. Domena Twojej strony www również powinna być hiszpańska (.es, która znajduje się na liście ccTLD – country code top-level domain, czyli jest krajową domeną najwyższego poziomu w Hiszpanii). Poprawnie zoptymalizowania strona internetowa powinna również posiadać hiszpańskie dane kontaktowe, głównie adres oraz numer telefonu.

2

02.

Postaraj się dostosować posiadaną treść na stronie do lokalizacji. Zamień ceny i koszty dostawy, by wyświetlały się w euro, a wszystkie informacje, posty, oraz komunikaty udostępniaj w języku hiszpańskim. Postaraj się również ustawić i działać w odpowiedniej strefie czasowej.

3

03.

Zacznij budowanie bazy linków zewnętrznych, która jest niezbędna, jeżeli planujesz rozszerzenie grupy odbiorców. Pozycjonowanie stron w Hiszpanii wymaga również, byś posiadał w swojej bazie linki lokalne.

4

04.

Warto również rozważyć dodanie adresu Twojej strony internetowej do katalogu stron internetowych w Hiszpanii.

5

05.

Dostosuj swoją stronę, by bezproblemowo wyświetlała się na urządzeniach mobilnych. W Hiszpanii większość aktywności internetowej odbywa się przy pomocy smartphonów, a aż 38 milionów ludzi korzysta tam regularnie z internetu. Każda firma, która pracuje nad lepszą pozycją w wyszukiwarce Google na rynku hiszpańskim, powinna posiadać witrynę, która działa prawidłowo na różnych urządzeniach.

Korzyści z pozycjonowania w Hiszpanii

Poprawnie zoptymalizowana strona internetowa przynosi Twojej firmie wiele korzyści. Przede wszystkim możesz liczyć na poprawę wyników finansowych, objawiająca się jako większy obrót i udział w rynku. Skuteczne SEO w Hiszpanii obiecuje jednak jeszcze wiele innych zalet, poza tymi finansowymi, które pomogą Ci podbić rynek zagraniczny, są to:

  • budowa silnej marki,
  • wzrost rozpoznawalności — potencjalni klienci przekonywani przez „wirtualny marketing szeptany”, czyli pozytywne skojarzenia dotyczące Twojego produktu i marki, uzyskane dzięki optymalizacji,
  • zbudowanie pozycji lidera w danej niszy,
  • dotarcie do grupy docelowej posługującej się językiem hiszpańskim na rynku zagranicznym,
  • zwiększenie zaufania na rynku B2B i B2C,
  • zmniejszenie dystansu dzielącego Ciebie i Twojego największego konkurenta.
Search Engine Optimisation

Wejście na rynek hiszpański - tłumaczenie i optymalizacja obecnej strony internetowej na język docelowy

Skuteczne pozycjonowanie w Hiszpanii wymaga, by dostosować istniejące oraz nowe treści do lokalnych wymagań Google, oraz docelowej grupy odbiorców. Musi ono uwzględniać różnorodne odmiany języka, którymi posługują się mieszkańcy półwyspu Iberyjskiego. W Hiszpanii używa się języka kastylijskiego (najpopularniejsza odmiana, którą większość osób ma na myślim kiedy mówi „język hiszpański”), ale w użyciu są także kataloński, baskijski i galicyjski. Odmiany języka odpowiadają regionom hiszpańskim, a każdy z nich posiada różnice kulturowe oraz silną identyfikację lokalną. Pisząc treść, pamiętaj o różnicach w pisowni wybranych słów pomiędzy różnymi odmianami języka hiszpańskiego.

Mieszkańcy Hiszpanii wybierają marki, które wzbudzają zaufanie. W trakcie optymalizacji strony www upewnij się, że dbasz o estetykę, odpowiedni ton, a interesujące keywordy są umieszczane naturalnie w tekście. Pamiętaj też, że kierujesz swoje treści nie tylko do Hiszpanów, ale także do Polaków mieszkających w Hiszpanii. Specjalista SEO pomoże Ci dobrać odpowiedni język, a copywriter może stworzyć odpowiednie treści lub zoptymalizować istniejące. W Neadoo stawiamy na wysoką jakość treści i odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi, by Twoja strona miała szansę na wysoką pozycję w Google.

Search

Dlaczego warto wybrać Neadoo?

1

01.

Wiemy, co robimy, bo robimy to już od lat

2

02.

Współpracujemy tylko z najlepszymi specjalistami

3

03.

Oferujemy jasne warunki współpracy

4

04.

Gwarantujemy przyjazne nastawienie i bliską współpracę

5

05.

Wiemy, jak wybrać rozwiązania i formy promocji, które będą dla Ciebie najlepsze

6

06.

Nasze kampanie przynoszą efekty!

Neadoo - agencja SEO, specjalizująca się w pozycjonowaniu zagranicznym

Jesteśmy polsko-brytyjską firmą z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży SEO i wieloma historiami sukcesu w pozycjonowaniu stron internetowych na rynek hiszpański.

Zapewniamy pełen profesjonalizm. Możesz liczyć z naszej strony na opiekę techniczną SEO, tworzenie oraz optymalizowanie treści, budowanie bazy linków zewnętrznych i dostosowanie się do indywidualnych potrzeb prowadzonej przez Ciebie działalności. Usługi oferowane przez Neadoo są konkurencyjne cenowo, a nasz team to grupa ludzi, dla których SEO to zarówno praca jak i pasja. Skontaktuj się z nami, żeby poznać ofertę na pozycjonowanie stron w Hiszpanii.

pozycjoner w trakcie optymalizacji strony www

Pozycjonowanie stron w Hiszpanii - najczęściej zadawane pytania

Czy agencja z Polski może efektywnie zoptymalizować stronę www z Hiszpanii pod kątem SEO?

Jak najbardziej! Nie musisz szukać zagranicznych agencji, by Twoja strona stała się bardziej widoczna w wynikach wyszukiwania w Hispzanii, pod warunkiem, że Twoim SEO zajmie się firma, która ma doświadczenie w pozycjonowaniu za granicą. My takie doświadczenie posiadamy i chętnie rozpoczniemy współpracę z Tobą i Twoim przedsiębiorstwem.

Ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie stron www w Hiszpanii?

Wybór agencji SEO z Polski może okazać się dużo tańszym i bardziej opłacalnym wyborem, ze względu na ułatwioną komunikację oraz nawiązanie bliższych relacji biznesowych. Różnice stawek za usługi pozycjonowania pomiędzy firmami SEO w Hiszpanii i w Polsce są dość spore. Dodatkowo pamiętaj o kosztach za linkowanie zewnętrzne i gościnne wpisy na blogach, które są o wiele wyższe niż w Polsce. Pozycjonowanie z agencją SEO z Polski to nadal najbardziej opłacalna inwestycja. Dzięki tej współpracy, taniej i sprawniej przeprowadzisz proces optymalizacji Twojej witryny.

Jaką domenę wybrać chcąc promować stronę w Hiszpanii?

Adres Twojej strony internetowej powinien być hiszpański, jeżeli planujesz sprzedaż i rozwój na terenie Hiszpanii. Hiszpanom trudniej jest zaufać firmie, która nie posiada domeny „.es”.

pytania i odpowiedzi

Brzmi interesująco? Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz kontaktowy lub umów się na darmowy audyt SEO u naszego eksperta.