Pozycjonowanie, znane również jako SEO, jest to proces, w którego skład wchodzi wiele działań wykonywanych na stronie (on-page) i poza nią (off-page).Rezultatem tego jest podwyższenie pozycji w wynikach wyszukiwania Google (SERP), jak również ruchu na stronie.

Dzięki dobremu pozycjonowaniu, Twoja strona może znacznie podnieść swoja pozycję w wyszukiwaniach na frazy związane z Twoją firmą.

Skontaktuj się z nami

Pozycjonowanie z Neadoo Digital

Jeśli jesteś odpowiedzialny za rozwój swojej firmy jako jej właściciel lub kierownik do spraw marketingu, jedną z najważniejszych kwestii, o które należy zadbać jest to, żeby klienci mogli Cię znaleźć.

Czy na pewno zrobiłeś wszystko, by Twoi klienci wiedzieli o istnieniu Twojej firmy?

Mała lista pytań:

01.

Czy Twoja strona jest widoczna po wyszukaniu w Google fraz, które są najważniejsze dla Twojej firmy?

02.

Czy posiadasz stronę internetową, ale nigdy nie promowałeś jej w sieci?

03.

Czy Twoja strona wciąż jest w przygotowaniu i nie myślałeś jeszcze nad strategią promocji?

04.

Czy jesteś niezadowolony z ruchu na stronie oraz konwersji ze strony/sklepu internetowego?

05.

Czy chcesz kierować swoją firmę na nowe rynki i zwiększać dochody?

06.

Chcesz zostać liderem w swojej branży?

07.

Czy wiesz, że widoczność w Google jest konieczna, jeśli chcesz dotrzeć do klientów i zdobyć ich zaufanie?

Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie można podzielić na SEO lokalne oraz globalne. W zależności od tego, jaki zasięg ma mieć kampania, należy wybrać jedną z tych dwóch opcji, choć oczywiście możliwe jest – a niekiedy nawet wskazane – połączenie tych dwóch form pozycjonowania.

Jeśli masz wątpliwości co do tego, na której formie skupić się w pierwszej kolejności, możemy Ci pomóc oferując profesjonalne porady dla firm.

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania bez żadnych zobowiązań. Kliknij w link i umów się na darmowe konsultacje SEO. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, czytaj dalej – wyjaśnimy wszystko w prosty i przystępny sposób.

Search Engine Optimisation

Dlaczego warto rozważyć pozycjonowanie?

1

01.

Zwiększenie widoczności w sieci oraz rozpoznawalności marki

Poprzez pozycjonowanie strony zapewniasz sobie optymalną widoczność w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie. Pomagasz tym samym budować autorytet Twojej strony.

2

02.

Zwiększenie ruchu na stronie oraz konwersji

Naturalną konsekwencją wysokich pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania jest wzrost ruchu na stronie lub sklepie internetowym. Im łatwiej jest znaleźć Twoją stronę, tym więcej ludzi ją odwiedzi, co zarazem zwiększa szanse na to, że skorzystają z Twoich usług!

3

03.

Dotarcie do konkretnej grupy odbiorców

Twoja strona będzie pojawiać się w wynikach wyszukiwania dla słów kluczowych, które są bezpośrednio powiązane z Twoją działalnością. Dzięki temu dotrzesz dokładnie do tych klientów, którzy szukają takich produktów, towarów oraz informacji, które oferujesz.

4

04.

Długoterminowe wyniki

Nie można się spodziewać, że SEO przyniesie natychmiastowe wyniki. Jeśli ktoś Cię skusił taką ofertą, to lepiej szybko ją odrzucić, bo to jest zwyczajnie niemożliwe. SEO jest procesem długofalowym, w efekcie którego otrzymasz stabilne wyniki. Oczywiście tak się dzieje wyłącznie w przypadku, gdy Twoją stroną zajmują się doświadczeni specjaliści, którzy postępują zgodnie z wytycznymi Google.

5

05.

Darmowe wejścia na stronę

Pozycjonowanie ma swoją cenę, jednak nie polega ona na tym, że płacisz za każde wejście na swoją stronę. Zamiast tego płacisz nam za nasze działania.

6

06.

Nieinwazyjna forma promocji

Naturalne wyniki wyszukiwania cieszą się dużym zaufaniem wśród użytkowników. Z taką formą promocji nie wiążą się żadne negatywne konotacje. Na pewno wielu z nas natknęło się już na niezwykle nachalne reklamy, które w radiu, telewizji, oraz przez internet wręcz bombardują nas swoimi treściami. Czy taka taktyka kiedykolwiek na kogoś zadziałała?

Dzięki pozycjonowaniu użytkownicy znajdą Twoją stronę dokładnie wtedy, kiedy będą jej potrzebowali.

7

07.

Nie szukaj klientów - oni znajdą Ciebie!

Dzięki pozycjonowaniu Twoja strona pojawi się w wynikach wyszukiwania dokładnie wtedy, kiedy potencjalni klienci będą potrzebowali Twoich usług. Esencją SEO jest przyciąganie do siebie klientów zamiast wpychania im usług na siłę. Gdy dobrze wykonamy swoją robotę (a zawsze wykonujemy ją dobrze), klienci sami Cię znajdą.

8

08.

Nieograniczony zasięg promocji

Taka forma promocji nie ogranicza w żaden sposób Twoich możliwości promocyjnych. Jeśli Twoja strona trafi na najwyższe pozycje na dane słowa kluczowe, będzie ona widoczna w Polsce, USA, lub innych krajach, na które kierować będziemy nasze działania.

9

09.

Możliwość analizy rezultatów

Czy da się zmierzyć to, jaki efekt przynoszą reklamy umieszczone na billboardach, w gazecie, czy przekazywane drogą radiową? W przypadku SEO, wyniki można bardzo łatwo zmierzyć dzięki rozbudowanym narzędziom analitycznym, które pozwalają mierzyć ruch i jego źródło.

10

10.

Przystępna cena

SEO to wciąż jeden z najtańszych sposobów na pozyskanie ruchu na stronie internetowej. Zamieszczenie Twojej strony na najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie nie będzie Cię wiele kosztować, a dodatkowo będziesz mieć pełną kontrolę nad budżetem, dzięki czemu dotrzesz do grupy docelowej, która jest rzeczywiście zainteresowana Twoimi usługami i produktami.

11

11.

Autorytet

Dzięki SEO możesz zbudować prestiż swojej marki do tego stopnia, że będziesz uznany za eksperta w swojej branży. Wszystko to jest możliwe dzięki profesjonalnym treściom, blogu z poradami, oraz profilom na mediach społecznościowych, na których będziesz odpowiadać na zapytania.

12

12.

Budowanie marki / cyfrowy PR

Czy wiesz, że aż 67% firm odkrywanych jest właśnie drogą aktywnego wyszukiwania w internecie? Nie da się zaprzeczyć, że SEO pełni integralną funkcję w budowaniu Twojego wizerunku w sieci poprzez pozyskiwanie wartościowych linków, jak również poprawę widoczności w momencie, kiedy odwiedza Cię potencjalny klient.

Co znajdziesz w wynikach wyszukiwania?

Pierwsza strona Google to nie tylko naturalne wyniki wyszukiwania – są tam również reklamy płatne, mapy, panele wiedzy oraz wiele innych elementów, które razem tworzą algorytm Google.

Na samej górze są pola oznaczone jako „reklama” – to są wyniki opłacone, czyli Google Ads. Dawniej pola reklamowe znajdowały się powyżej, poniżej, lub obok organicznych wynikach wyszukiwania. Po 2016 jednak tekstowe reklamy Google Ads mogą pojawiać się jedynie powyżej lub poniżej wyników organicznych. Jedyna forma płatnych reklam Google, które mogą pojawiać się po prawej stronie wyników organicznych są reklamy Google Merchant. Mapy Google wyróżniają się szarym tłem.

Pojawiają się one w odniesieniu do lokalnych wyników wyszukiwania i są odrębną usługą. Ostatnie dwa typy, na zielonym tle, to organiczne wyniki wyszukiwania. Celem naszego pozycjonowania jest umieszczenie Twojej strony internetowej właśnie w tym obszarze.

Search

Dlaczego warto wybrać Neadoo?

1

01.

Wiemy, co robimy, bo robimy to już od lat

2

02.

Współpracujemy tylko z najlepszymi specjalistami

3

03.

Oferujemy jasne warunki współpracy

4

04.

Gwarantujemy przyjazne nastawienie i bliską współpracę

5

05.

Wiemy, jak wybrać rozwiązania i formy promocji, które będą dla Ciebie najlepsze

6

06.

Cechuje nas szczerość i sumienność

Jak Google decyduje o tym, w jakiej kolejności wyświetlane są strony?

Na algorytm Google składa się ponad 200 czynników, które decydują o tym, jaką pozycję w wynikach wyszukiwania zajmie Twoja strona. Zmiany w algorytmie zachodzą niemal każdego dnia, co potwierdza John Muller z Google Search Quality Team:

“Tak, wprowadzamy zmiany niemal każdego dnia.”

W wyniku tego mamy tu bardzo dynamiczne środowisko. Aby uzyskać wysokie pozycje w wynikach organicznych, należy wziąć pod uwagę wiele czynników, w tym:

  1. Wartościowe linki
  2. Treści na stronie – przede wszystkim unikalność, przydatność i częstotliwość występowania słów kluczowych
  3. UI/UX, prędkość oraz urządzenia mobilne
  4. URL i tytuły podstron
  5. Ważność treści
Website data

Oczywiście jest to jedynie mała część czynników algorytmicznych. Większość z nich to pilnie strzeżony przez Google sekret. Więcej informacji o funkcjach wyszukiwarki Google uzyskasz bezpośrednio od Google Search Quality Team:

“Powiem Ci, czym one są. To treści i linki prowadzące do Twojej strony.”
Andrey Lipattsev
Google Search Quality Senior Strategist

Google Search 1

Brzmi interesująco? Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz kontaktowy lub umów się na darmowy audyt SEO u naszego eksperta.