Rozszerzanie działalności poza granice kraju jest naturalnym krokiem rozwoju przedsiębiorstwa. Wielu przedsiębiorców widzi we Włoszech ogromny potencjał, by rozwinąć swój biznes i zapewnić swoim usługom oraz produktom nowy rynek zbytu. Kiedy więc wkraczasz na nowy dla siebie rynek lub chcesz zwiększyć swoją klientelę na terenie Włoch, silna obecność na rynku e-commerce pomoże Ci odnieść sukces. Dlatego pozycjonowanie strony internetowej Twojego przedsiębiorstwa we Włoszech powinno stać się jednym z filarów strategii marketingowej, jeżeli planujesz dobre wyniki sprzedażowe.

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych we Włoszech oznacza przede wszystkim zadbanie o wysokiej jakości treści w języku włoskim oraz link building dostosowany do włoskich standardów. Potrzebne będzie także wykonanie dokładnej analizy konkurencji. Sprawdź, jakie działania SEO wprowadzić, aby Twoja strona była widoczna w wyszukiwarkach we Włoszech.

Skontaktuj się z nami

Pozycjonowanie z Neadoo Digital

Co zrobić, by znaleźć się w top 10 na stronie z wynikami wyszukiwania Google we Włoszech?

Włochy są stosunkowo dużym rynkiem, dlatego możesz spodziewać się dość sporej konkurencji jeżeli chodzi o pozycjonowanie strony. Powinieneś jednak wiedzieć, że skuteczne pozycjonowanie pomoże Ci wybić się nawet w mocno okupowanej niszy.

Aby uzyskać wysoką pozycję, powinieneś zacząć od dokładnej analizy lokalnego rynku w branży, w której działa/będzie działać Twoje przedsiębiorstwo. By wykonać tego rodzaju analizę, warto o pomoc zwrócić się do doświadczonych specjalistów SEO, ponieważ od jakości przygotowań, będzie zależał sukces optymalizacji strony www.

Pozycjonowanie zagraniczne, szczególnie to prowadzone w języku włoskim, oznacza zdecydowanie więcej wymagań i zasad od tego prowadzonego w Polsce. Oto najważniejsze działania, jakie możesz podjąć, by Twoja strona pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania:

1

01.

Zadbaj o to, by Twoja strona www posiadała lokalny adres IP, to jest, Korzystała z hostingu na serwerze z Włoch. Domena Twojej strony www również powinna być włoska (.it, która znajduje się na liście ccTLD – country code top-level domain, czyli jest krajową domeną najwyższego poziomu we Włoszech). Poprawnie zoptymalizowania strona internetowa powinna również posiadać włoskie dane kontaktowe, głównie adres oraz numer telefonu.

2

02.

Postaraj się dostosować posiadaną treść na stronie do lokalizacji. Zamień ceny i koszty dostawy, by wyświetlały się w euro, a wszystkie informacje, posty, oraz komunikaty udostępniaj po włosku. Postaraj się również ustawić i działać w odpowiedniej strefie czasowej.

3

03.

Zacznij budowanie bazy linków zewnętrznych, która jest niezbędna, jeżeli planujesz rozszerzenie grupy odbiorców na włoski rynek. Pozycjonowanie stron we Włoszech wymaga również, byś posiadał w swojej bazie linki lokalne.

4

04.

Warto również rozważyć dodanie adresu Twojej strony internetowej do katalogu stron internetowych we Włoszech.

5

05.

Dostosuj swoją stronę, by bezproblemowo wyświetlała się na urządzeniach mobilnych. Według portalu statista.com, we Włoszech prawie 33 miliony ludzi korzysta ze smartphona regularnie w 2021 roku, a prognozuje się wzrost do 41 milionów do 2025 roku. Każda firma, która pracuje nad lepszą pozycją w wyszukiwarce Google, powinna posiadać witrynę, która działa prawidłowo na różnych urządzeniach.

Korzyści z pozycjonowania we Włoszech

Poprawnie zoptymalizowana strona internetowa przynosi Twojej firmie wiele korzyści. Przede wszystkim możesz liczyć na poprawę wyników finansowych i zwiększona liczbę potencjalnych klientów, objawiająca się jako większy obrót i udział w rynku. Skuteczne SEO we Włoszech obiecuje jednak jeszcze wiele innych zalet, poza tymi finansowymi, które pomogą Ci podbić rynek zagraniczny, są to:

  • budowa silnej marki,
  • wzrost rozpoznawalności – potencjalni klienci przekonywani przez „wirtualny marketing szeptany”, czyli pozytywne skojarzenia dotyczące Twojego produktu i marki, uzyskane dzięki optymalizacji,
  • zbudowanie pozycji lidera w danej niszy,
  • dotarcie do grupy docelowej na rynku zagranicznym,
  • zwiększenie zaufania na rynku B2B i B2C,
  • zmniejszenie dystansu dzielącego Ciebie i Twojego największego konkurenta.
Search Engine Optimisation

Wejście na rynek włoski - tłumaczenie i optymalizacja obecnej strony internetowej na język docelowy

Włosi jako jedni z zamożniejszych europejczyków, wymagają profesjonalnego podejścia. Teksty publikowane na Twojej stronie muszą być przetłumaczone na język włoski. Kluczowe dla każdego wchodzącego na włoski rynek będzie zadbanie o interesy rdzennych mieszkańców, którzy mimo tego, że często znają język angielski, dużo bardziej ufają stronom prowadzonym po włosku. Pozycjonowanie na typowo włoskie frazy kluczowe może przyśpieszyć pozycjonowanie Twojej strony.

Włosi wybierają marki, które wzbudzają zaufanie. W trakcie optymalizacji strony upewnij się, że dbasz o estetykę, odpowiedni ton, a interesujące keywordy są umieszczane naturalnie w tekście. Pamiętaj też, że kierujesz swoje treści nie tylko do Włochów, ale także do Polaków mieszkających we Włoszech. Specjalista SEO pomoże Ci dobrać odpowiedni ton, a copywriter może stworzyć odpowiednie treści lub zoptymalizować istniejące. W Neadoo stawiamy na wysoką jakość treści i odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi, by Twoja strona miała szansę na wysoką pozycję w Google.

Search

Dlaczego warto wybrać Neadoo?

1

01.

Wiemy, co robimy, bo robimy to już od lat

2

02.

Współpracujemy tylko z najlepszymi specjalistami

3

03.

Oferujemy jasne warunki współpracy

4

04.

Gwarantujemy przyjazne nastawienie i bliską współpracę

5

05.

Wiemy, jak wybrać rozwiązania i formy promocji, które będą dla Ciebie najlepsze

6

06.

Nasze kampanie przynoszą efekty!

Neadoo - agencja SEO, specjalizująca się w pozycjonowaniu zagranicznym

Jesteśmy polsko-brytyjską firmą z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży SEO i wieloma historiami sukcesu w pozycjonowaniu stron internetowych na terenie Włoch.

Zapewniamy pełen profesjonalizm. Możesz liczyć z naszej strony na opiekę techniczną SEO, tworzenie oraz optymalizowanie treści, budowanie bazy linków zewnętrznych i dostosowanie się do indywidualnych potrzeb prowadzonej przez Ciebie działalności. Usługi oferowane przez Neadoo są konkurencyjne cenowo, a nasz team to grupa ludzi, dla których SEO to zarówno praca jak i pasja. Skontaktuj się z nami, żeby poznać ofertę na pozycjonowanie we Włoszech.

pozycjoner w trakcie optymalizacji strony www

Pozycjonowanie Włochy - najczęściej zadawane pytania

Czy agencja z Polski może efektywnie zoptymalizować stronę www we Włoszech pod kątem SEO?

Jak najbardziej! Nie musisz szukać zagranicznych agencji, by Twoja strona stała się bardziej widoczna w wyszukiwarce we Włoszech, pod warunkiem, że Twoim SEO zajmie się agencja marketingu internetowego, która ma doświadczenie w pozycjonowaniu za granicą. My takie doświadczenie posiadamy i chętnie rozpoczniemy współpracę z Tobą i Twoim przedsiębiorstwem.

Wejście na włoski rynek – czy to odpowiedni moment?

Biorąc pod uwagę, że włoski rynek e-commerce rośnie systematycznie od kilku lat oraz to, że włoski rząd wprowadził specjalny program, który ma pozwolić na dostęp do szybkiego internetu nie tylko w dużych miastach, ale także na wsiach i w małych miastach, jest to zdecydowane dobry moment, by wejść na rynek włoski. Im szybciej zaczniesz wzbudzać zaufanie potencjalnych klientów, tym lepiej Twój biznes będzie prosperował we Włoszech.

Jaką domenę wybrać chcąc promować stronę we Włoszech?

Adres Twojej strony internetowej powinien być włoski, jeżeli planujesz sprzedaż i rozwój na terenie Włoch. Włochom trudniej jest zaufać firmie, która nie posiada domeny „.it”.

pytania i odpowiedzi

Brzmi interesująco? Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz kontaktowy lub umów się na darmowy audyt SEO u naszego eksperta.