Rozszerzanie działalności poza granice kraju jest naturalnym krokiem rozwoju przedsiębiorstwa. Rynek francuski może przynieść firmie wymierne korzyści, biorąc pod uwagę fakt, że gospodarka tego kraju dynamicznie się rozwija, szczególnie jeżeli chodzi o sprzedaż online. Kiedy więc wkraczasz na nowy dla siebie rynek lub chcesz zwiększyć swoją klientelę na terenie Francji, silna obecność na rynku e-commerce pomoże Ci odnieść sukces. Dlatego pozycjonowanie strony internetowej Twojego przedsiębiorstwa powinno stać się jednym z filarów strategii marketingowej, jeżeli planujesz dobre wyniki sprzedażowe.

Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych we Francji oznacza przede wszystkim zadbanie o wysokiej jakości treści w języku francuskim oraz link building dostosowany do lokalnych standardów. Potrzebne będzie także wykonanie dokładnej analizy konkurencji. Sprawdź, jakie działania SEO wprowadzić, aby Twoja strona była widoczna w wyszukiwarkach francuskich.

Skontaktuj się z nami

Pozycjonowanie z Neadoo Digital

Co zrobić, by znaleźć się w top 10 na stronie z wynikami wyszukiwania Google we Francji?

Francja jest ogromnym rynkiem, dlatego możesz spodziewać się dość sporej konkurencji jeżeli chodzi o pozycjonowanie stron. Powinieneś jednak wiedzieć, że skuteczne pozycjonowanie pomoże Ci wybić się nawet w mocno okupowanej niszy.

Aby uzyskać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania we Francji, powinieneś zacząć od dokładnej analizy lokalnego rynku w branży, w której działa/będzie działać Twoje przedsiębiorstwo. By wykonać tego rodzaju analizę, warto o pomoc zwrócić się do doświadczonych specjalistów SEO, ponieważ od jakości przygotowań, będzie zależał sukces optymalizacji strony www.

Pozycjonowanie zagraniczne, szczególnie to prowadzone w języku francuskim, oznacza zdecydowanie więcej wymagań i zasad od tego prowadzonego w Polsce. Oto najważniejsze działania, jakie możesz podjąć, by Twoja strona pojawiała się wysoko w wynikach wyszukiwania:

1

01.

Zadbaj o to, by Twoja strona www posiadała lokalny adres IP, to jest, Korzystała z hostingu serwera na terenie Francji. Domena Twojej strony www również powinna być francuska (.fr, która znajduje się na liście ccTLD – country code top-level domain, czyli jest krajową domeną najwyższego poziomu we Francji). Poprawnie zoptymalizowania strona internetowa chcąca promować się lokalnie powinna również posiadać francuskie dane kontaktowe, głównie adres oraz numer telefonu.

2

02.

Postaraj się dostosować posiadaną treść na stronie do lokalizacji. Zamień ceny i koszty dostawy, by wyświetlały się w euro, a wszystkie informacje, posty, oraz komunikaty udostępniaj w języku francuskim.

3

03.

Zacznij budowanie bazy linków zewnętrznych, która jest niezbędna, jeżeli planujesz rozszerzenie grupy odbiorców. Pozycjonowanie stron we Francji wymaga również, byś posiadał w swojej bazie linki lokalne.

4

04.

Jeśli posiadasz siedzibę we Francji, warto również rozważyć dodanie adresu Twojej strony internetowej do katalogów adresowych stron internetowych we Francji. Rozpropagujesz dzięki temu swój NAP – nazwę adres i telefon.

5

05.

Dostosuj swoją stronę, by bezproblemowo wyświetlała się na urządzeniach mobilnych. 86,5% internautów na rynku francuskim korzysta regularnie z internetu, a udział urządzeń mobilnych zwiększa się z roku na rok. Każda firma, która pracuje nad lepszą pozycją w wyszukiwarce Google, powinna posiadać witrynę, która działa prawidłowo na różnych urządzeniach.

Korzyści z pozycjonowania we Francji

Poprawnie zoptymalizowana strona internetowa przynosi Twojej firmie wiele korzyści. Przede wszystkim możesz liczyć na poprawę wyników finansowych, objawiająca się jako większy obrót i udział w rynku. Skuteczne SEO we Francji obiecuje jednak jeszcze wiele innych zalet, poza tymi finansowymi, które pomogą Ci podbić rynek zagraniczny, są to:

  • budowa silnej marki,
  • wzrost rozpoznawalności – potencjalni klienci przekonywani przez „wirtualny marketing szeptany”, czyli pozytywne skojarzenia dotyczące Twojego produktu i marki, uzyskane dzięki optymalizacji,
  • zbudowanie pozycji lidera w danej niszy,
  • dotarcie do grupy docelowej na rynku zagranicznym,
  • zwiększenie zaufania na rynku B2B i B2C,
  • zmniejszenie dystansu dzielącego Ciebie i Twojego największego konkurenta.
Search Engine Optimisation

Wejście na rynek francuski- tłumaczenie i optymalizacja obecnej strony internetowej na język docelowy

Pozycjonowanie we Francji różni się głównie językowo od innych europejskich oraz globalnych rynków. Francuscy internauci wzbraniają się przed globalizacją języka angielskiego i mają w zwyczaju wyszukiwać frazy w języku ojczystym. Zaleca się więc unikanie połączeń wyrazowych złożonych z dwóch różnych języków. Zamiast nazw anglo- lub polsko-francuskich zdecyduj się jedynie na francuskie. Treść, jaką publikujesz na swojej stronie, powinna być napisana nienagannym językiem francuskim i nasycona odpowiednio, żebyś mógł liczyć na pozytywne efekty pozycjonowania.

Francuzi wybierają marki, które wzbudzają zaufanie. W trakcie optymalizacji strony www upewnij się, że dbasz o estetykę, odpowiedni ton, a interesujące keywordy są umieszczane naturalnie w tekście. Pamiętaj też, że kierujesz swoje treści nie tylko do Francuzów, ale także do Polaków mieszkających we Francji. Specjalista SEO pomoże Ci dobrać odpowiedni język, a copywriter może stworzyć odpowiednie treści lub zoptymalizować istniejące. W Neadoo stawiamy na wysoką jakość treści i odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi, by Twoja strona miała szansę na wysoką pozycję w Google.

Search

Dlaczego warto wybrać Neadoo?

1

01.

Wiemy, co robimy, bo robimy to już od lat

2

02.

Współpracujemy tylko z najlepszymi specjalistami

3

03.

Oferujemy jasne warunki współpracy

4

04.

Gwarantujemy przyjazne nastawienie i bliską współpracę

5

05.

Wiemy, jak wybrać rozwiązania i formy promocji, które będą dla Ciebie najlepsze

6

06.

Nasze kampanie przynoszą efekty!

Neadoo - agencja SEO, specjalizująca się w pozycjonowaniu zagranicznym

Jesteśmy polsko-brytyjską firmą z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży SEO i wieloma historiami sukcesu w pozycjonowaniu stron internetowych na terenie Francji.

Zapewniamy pełen profesjonalizm. Możesz liczyć z naszej strony na opiekę techniczną SEO, tworzenie oraz optymalizowanie treści, budowanie bazy linków zewnętrznych i dostosowanie się do indywidualnych potrzeb prowadzonej przez Ciebie działalności. Usługi oferowane przez Neadoo są konkurencyjne cenowo, a nasz team to grupa ludzi, dla których SEO to zarówno praca jak i pasja. Skontaktuj się z nami, żeby poznać ofertę na pozycjonowanie we Francji.

pozycjoner w trakcie optymalizacji strony www

Pozycjonowanie stron we Francji - najczęściej zadawane pytania

Czy agencja z Polski może efektywnie zoptymalizować stronę www z Francji pod kątem SEO?

Jak najbardziej! Nie musisz szukać zagranicznych agencji, by Twoja strona stała się bardziej widoczna w wynikach wyszukiwarek internetowych we Francji, pod warunkiem, że Twoim SEO zajmie się firma, która ma doświadczenie w pozycjonowaniu za granicą. My takie doświadczenie posiadamy i chętnie rozpoczniemy współpracę z Tobą i Twoim przedsiębiorstwem.

Ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie stron we Francji?

Wybór agencji SEO z Polski może okazać się dużo tańszym i bardziej opłacalnym wyborem, ze względu na ułatwioną komunikację oraz nawiązanie bliższych relacji biznesowych. Różnice stawek pomiędzy firmami SEO z Francji i w Polsce są dość spore. Przeciętny koszt współpracy z agencją we Francji to minimum 10000 – 12000 złotych. Dodatkowo pamiętaj o kosztach za linkowanie zewnętrzne i gościnne wpisy na blogach, które są o wiele wyższe niż w Polsce. Pozycjonowanie z agencją SEO z Polski to nadal najbardziej opłacalna inwestycja. Dzięki tej współpracy, taniej i sprawniej przeprowadzisz proces optymalizacji Twojej witryny.

Jaką domenę wybrać chcąc promować stronę we Francji?

Adres Twojej strony internetowej powinien być francuski, jeżeli planujesz sprzedaż i rozwój na terenie Francji. Francuzom trudniej jest zaufać firmie, która nie posiada domeny „.fr”.

pytania i odpowiedzi

Brzmi interesująco? Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz kontaktowy lub umów się na darmowy audyt SEO u naszego eksperta.