Hubspot SEO konsultant

HubSpot CMS Hub – SEO, optymalizacja, audyt techniczny

HubSpot CMS Hub ułatwia marketerom tworzenie, publikowanie i promowanie treści oraz wprowadzanie zmian na stronach internetowych bez konieczności korzystania z pomocy deweloperów czy posiadania umiejętności kodowania. Ale nawet napisanie wszystkich treści na świecie nie przyniesie korzyści Twojej firmie, jeśli nie zoptymalizujesz ich pod kątem SEO i wydajności w wyszukiwaniu.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w zakresie optymalizacji i SEO dla Twojej strony opartej o Hubspot CMS Hub – świetnie trafiłeś – jako agencja SEO z wieloletnim doświadczeniem oferujemy pomoc w budowaniu strategii i wdrażaniu jej dla stron opartych o Hub CMS. Poniżej przedstawiamy krótki opis tego, co sam możesz zrobić za pomocą już wbudowanych narzędzi.

Potrzebujesz pomocy lub konsultacji SEO Hubspot? Skontaktuj się z nami!

HubSpot CMS Hub – optymalizacja

Oprócz ułatwienia tworzenia treści HubSpot CMS Hub jest również wyposażony w szereg narzędzi, które pomogą Ci skalować i rozwijać się. Z ich pomocą upewnisz się też, czy Twoje treści są zoptymalizowane pod kątem SEO, a Twoja witryna działa szybko i optymalnie, aby zwiększyć szanse na skuteczne pozycjonowanie rankingu wyszukiwarki Google.

Nie oznacza to, że HubSpot do tej pory zaniedbywał SEO! Jeśli używałeś Marketing Hub wcześniej, wiesz, że zalecenia SEO od dawna były częścią DNA HubSpot, ale CMS Hub dodał do tego jeszcze więcej.

Jakie narzędzia SEO oferuje już Marketing Hub?

Jak już powiedzieliśmy, jeśli używałeś wcześniej HubSpot, prawdopodobnie wiesz już o wszystkich wspaniałych narzędziach SEO, które platforma marketingowa HubSpot oferuje. Mogą być one jednak trochę przytłaczające dla nowego użytkownika. Zróbmy więc szybką prezentację najważniejszych elementów.

Rekomendacje SEO

Na początek, narzędzie SEO HubSpot może dać Ci pełną listę zaleceń SEO dla całej witryny. Narzędzie może przeanalizować całą zawartość hostowaną w HubSpot i zalecić, jak ją ulepszyć, aby zwiększyć szanse w rankingu.

Może to być wszystko: od meta tytułów i opisów, do tagów i adresów url.

Aby skorzystać z narzędzia, wystarczy przejść do zakładki Marketing, następnie przejść do Planowanie i strategia, SEO i kliknąć na Rekomendacje.

Narzędzie to automatycznie skanuje treści hostowane przez HubSpot i odsyła listę rekomendacji.

Jeśli chcesz przeanalizować inną domenę, kliknij „dodaj adres URL” w prawym górnym rogu strony i wprowadź adres URL, który chcesz przeskanować.

Następnie wystarczy przejść do „zobacz rekomendacje”, aby zobaczyć listę ulepszeń, które możesz wprowadzić.

Panel optymalizacji SEO

Zawsze, gdy tworzysz fragment treści na HubSpot, niezależnie od tego, czy jest to landing page, strona internetowa czy blog, zawsze otrzymasz opcję, aby zobaczyć, jak możesz zoptymalizować treść przed jej opublikowaniem.

Możesz też zobaczyć, jak zoptymalizować ją podczas edycji treści.

Jeśli robisz to przed publikacją, wszystko, co musisz zrobić, to kliknąć zakładkę „Optymalizuj” po lewej stronie strony podczas przeglądania treści.

Zostanie Ci przedstawiony szereg rozważań, a narzędzie podpowie Ci, czy poprawnie zoptymalizowałeś treść, czy też powinieneś wprowadzić jakieś zmiany.

Zalecenia SEO, które wykonałeś będą miały zielone zaznaczenie, jeśli nie, musisz podjąć działania.

Jeśli robisz to po opublikowaniu treści, po prostu przejdź do zakładki „edytuj stronę”, a następnie wykonaj ten sam proces.

Narzędzie do tworzenia strategii treści

Jednym z najlepszych narzędzi w zestawie narzędzi SEO HubSpot Marketing, jest narzędzie do strategii i planowania treści, które sprawia, że w prosty sposób można zaplanować i zrealizować strategię stron filarowych i klastrów tematycznych.

Korzystając z narzędzia, możesz określić swoje podstawowe słowo kluczowe, na którym chcesz się skupić, a następnie użyć narzędzia do zaplanowania treści SEO wokół niego.

Wszystko, co musisz zrobić, to przejść do MarketingPlanowanie i strategia – SEOTematy.

Tutaj możesz przejrzeć istniejące klastry tematów lub dodać nowy temat, aby rozpocząć planowanie nowego.

Dzięki systemowi CMS HubSpot wszystkie te istniejące narzędzia są wzmocnione, aby jeszcze bardziej poprawić wydajność SEO.

System CMS HubSpot pobudza wszystko do działania

System CMS HubSpot w tle wszystko usprawnia. Dostarcza Twoje strony internetowe szybko, sprawnie i spełnia wymagania wskaźnika Google Search Ranking, który spędza sen z powiek programistom… optymalizacja prędkości strony. Jest to ważne, ponieważ prędkość strony służy dwóm krytycznym celom, jeśli chodzi o SEO i doświadczenie użytkownika.

Po pierwsze, użytkownicy są bardziej skłonni opuścić stronę internetową, jeśli jej ładowanie trwa długo.

Wszyscy doświadczyliśmy tego w przeszłości i wiemy, że ludzie nie są skłonni czekać na powolną stronę internetową, gdy jest ich tak wiele do wyboru.

Po drugie, prędkość ładowania strony jest ważnym czynnikiem, jeśli chodzi o ranking wyszukiwania. Google analizuje szybkość ładowania stron internetowych, a te, które ładują się szybko, są faworyzowane w stosunku do tych, które działają wolniej – gdy wszystkie inne rzeczy są równe.

Dla HubSpot ta zmiana jest istotna, ponieważ w poprzednich latach wyniki, jakie pojawiały się po poddaniu strony z systemem CMS HubSpot działaniu testera szybkości strony Google, nie były zbyt dobrym widokiem.

Zaufaj nam, wielokrotnie nas to blokowało.

Ale HubSpot słuchał opinii swoich klientów i społeczności deweloperów.

Rezultatem są drastyczne zmiany w tym, jak wszystko działa pod maską.

Co się zmieniło pod kątem page speed w HubSpot CMS?

Jakie są te drastyczne zmiany i jak rewolucjonizują sposób pracy w HubSpot?

Oto najważniejsze zmiany, które naszym zdaniem naprawdę robią różnicę:

  • Współpracowali z CloudFlare – liderem branży w zakresie rozproszonego dostarczania treści. Dzięki temu każdy pojedynczy skrypt, obraz i wideo jest dostarczany do oczu użytkowników za pośrednictwem błyskawicznej sieci Content Delivery Network.
  • Wprowadzili automatyczne minifikowanie plików i obrazu itp, a także łączenie plików CSS i Javascript.
  • Zaawansowana kompresja obrazu, która może obsłużyć prawie wszystko, co może rzucić na nią ekscytujący marketer.

Najlepsze jest to, że można cieszyć się tym wszystkim zaraz po wyjęciu z pudełka, nie ma potrzeby konfigurowania żadnych wtyczek lub uaktualnienia do korzystania z jakichkolwiek dodatków, to po prostu działa …  Twoi deweloperzy będą Cię kochać za to, tak jak będą kochać Cię za bezpieczne i niezawodne hosting.

Ale to jeszcze nie wszystko!

Wszystkie te ulepszenia, a uwierz nam, jest ich jeszcze więcej, dzieją się w tle, bez konieczności ręcznego aktualizowania witryny lub instalowania nowych łatek.

Twoja witryna po prostu staje się szybsza, a Ty nie robisz nic.

Jest to kolejny atut systemu CMS HubSpot i kolejny powód, dla którego coraz bardziej wyprzedza on inne platformy CMS.

Tak, alternatywy typu open-sourced, takie jak WordPress, nadal oferują wartość w zależności od rodzaju i złożoności strony, którą chcesz zbudować.

(Przy okazji, zrobiliśmy porównanie pomiędzy HubSpot CMS a WordPressem tutaj, abyś mógł zobaczyć, jak wypadają na tle innych.)

Jednak w większości przypadków nowe funkcje CMS HubSpot, zwłaszcza jeśli chodzi o zwiększenie możliwości dostosowywania, sprawiają, że jest to bezpieczna opcja dla rozwijających się stron internetowych, niezależnie od tego, czy jesteś małym lub średnim przedsiębiorstwem, czy też dużym przedsiębiorstwem o ugruntowanej pozycji.

Jeśli zastanawiasz się nad przejściem do HubSpot lub uważasz, że nie wykorzystujesz go w pełni, możesz skontaktować się z nami już dzisiaj!

 

Neadoo Digital

Neadoo Digital

Neadoo Digital to dynamiczna i innowacyjna agencja marketingowa, która przede wszystkim specjalizuje się w pozycjonowaniu stron internetowych oraz prowadzeniu skutecznych kampanii reklamowych w Google Ads. Z pasją tworzymy efektywne strategie SEO, które odpowiadają na unikalne potrzeby naszych klientów. Naszym głównym celem jest pomagać firmom, niezależnie od ich wielkości, osiągnąć sukces na arenie cyfrowej, zwiększając ich widoczność i generując wartościowy ruch na ich stronach internetowych.