Po wypracowaniu stabilnej pozycji na rodzimym rynku naturalnym krokiem jest ekspansja działalności na rynki zagraniczne. Ze względu na bliską współpracę pomiędzy Polską i naszym zachodnim sąsiadem, Niemcy to jeden z najbardziej interesujących kierunków dla polskich przedsiębiorców. Z tego powodu trzeba liczyć się z dużą konkurencją i koniecznością prowadzenia intensywniejszych działań marketingowych niż w przypadku mniej popularnych rynków. Absolutnie kluczowa jest dzisiaj obecność w sieci – świetnie przygotowana strona www w języku niemieckim i wysoka pozycja w niemieckiej wyszukiwarce Google pozwolą Ci dotrzeć do potencjalnych klientów, zanim zrobi to konkurencja.

Pozycjonowanie stron internetowych w Niemczech wymaga podjęcia kompleksowych działań w zakresie SEO (off-site i on-site), a skuteczna strategia marketingu internetowego zawsze powinna opierać się na rzetelnej analizie konkurencji. Od lat pomagamy naszym klientom osiągać wysokie pozycje w niemieckim Google. Wybierając Neadoo, zyskujesz więc również całą naszą wiedzę i doświadczenie!

Skontaktuj się z nami

Pozycjonowanie z Neadoo Digital

CO ZROBIĆ, BY ZNALEŹĆ SIĘ W TOP 10 NA STRONIE Z WYNIKAMI WYSZUKIWANIA GOOGLE W NIEMCZECH?

Konkurencja jest ogromna, a ilość miejsc ograniczona. Czy masz szansę wyprzedzić firmy o ugruntowanej już pozycji w Niemczech i znaleźć się na samym szczycie wyników wyszukiwania? Oczywiście, że tak! W osiągnięciu tego celu pomoże Ci wsparcie naszych specjalistów SEO, dla których pozycjonowanie zagraniczne to codzienność.

Musisz jednak uzbroić się w cierpliwość – SEO nie przynosi efektów z dnia na dzień, a kluczem do odniesienia sukcesu jest wprowadzenie długoterminowej strategii opartej na dokładnym rozpoznaniu branży w kontekście niemieckiego rynku. Kolejnym ważnym krokiem jest monitorowanie na bieżąco, jak na wprowadzane zmiany reagują algorytmy. Skuteczne pozycjonowanie stron www w Niemczech powinno opierać się na dostosowaniu wykorzystywanych metod promocji biznesu w sieci do specyfiki danego rynku i oczekiwań lokalnego odbiorcy.

Dotarcie do potencjalnych klientów w Niemczech wymaga wykorzystania wysokiej jakości treści w języku niemieckim i zbudowania wiarygodnego wizerunku firmy. Oto najważniejsze działania, jakie możesz podjąć, by Twoja strona zdobyła wysoką pozycję w niemieckich wynikach wyszukiwania:

1

01.

Jeśli chcesz konkurować z niemieckimi firmami w sieci, zadbaj o to, by Twoja strona www korzystała z hostingu serwera na terenie Niemiec, dzięki czemu zyska lokalny adres IP. Warto też zainwestować w niemiecką domenę, która automatycznie podniesie wiarygodność strony w oczach odbiorcy i algorytmów Google. W tym przypadku najlepszym wyborem będzie .de, czyli domena krajowa najwyższego poziomu w Niemczech.

2

02.

Zadbaj o dostosowanie treści i informacji widocznych na stronie do potrzeb lokalnego klienta. Chodzi nie tylko o przetłumaczenie wszystkich podstron i komunikatów na język niemiecki, ale też o przygotowanie cennika usług/produktów i kosztów dostawy w euro z aktualnymi cenami na dany rynek. Poprawnie zoptymalizowana strona internetowa powinna też udostępniać dane kontaktowe, z których niemiecki odbiorca będzie mógł skorzystać.

3

03.

Zacznij budowanie zróżnicowanej bazy linków zewnętrznych dofollow i nofollow, ze stron lokalnych, ogólnokrajowych i branżowych. Takie linki przynoszą dwojakie korzyści: pozwalają dotrzeć bezpośrednio do potencjalnych klientów, zwiększając ruch organiczny na stronie, i budują autorytet Twojej domeny w oczach Google. Należy przy tym pamiętać, że algorytmy negatywnie oceniają próby manipulowania w linkbuildingu, dlatego warto zadbać o różnorodność źródeł, dzięki czemu linkowanie wygląda naturalnie.

4

04.

W zaznaczeniu swojej obecności na rynku wykorzystaj też lokalne katalogi stron internetowych w Niemczech. Warto rozważyć również uzupełnienie działań polegających na optymalizacji strony www pod kątem SEO obecnością w mediach społecznościowych i reklamą PPC – nie ma to bezpośredniego wpływu na pozycję w Google, ale jest świetnym sposobem na dotarcie do odbiorców.

5

05.

W 2022 roku około 87% posiadaczy smartfonów w Niemczech korzystało za ich pośrednictwem z Internetu (według serwisu statista.com). To ogromna liczba potencjalnych klientów, których możesz stracić, jeśli Twoja strona www nie jest dostosowana do wymagań urządzeń mobilnych. Zadbanie o prawidłowo działającą wersję mobilną strony jest więc kluczowe dla każdego, kto chce zyskać wysoką pozycję w niemieckiej wyszukiwarce Google.

Jakie korzyści daje pozycjonowanie zagraniczne?

Dobrze zoptymalizowana niemiecka strona firmowa przyniesie Twojej firmie wiele korzyści, które przełożą się bezpośrednio na osiągane wyniki finansowe i wzrost liczby klientów. Decydując się na inwestycję w zagraniczne pozycjonowanie strony, możesz liczyć między innymi na:

  • zbudowanie silnej marki,
  • wzrost rozpoznawalności — potencjalni klienci przekonywani przez „wirtualny marketing szeptany”, czyli pozytywne skojarzenia dotyczące Twojego produktu i marki, uzyskane dzięki optymalizacji,
  • zbudowanie pozycji lidera w danej niszy,
  • dotarcie do grupy docelowej posługującej się językiem niemieckim na rynku zagranicznym,
  • zwiększenie zaufania na rynku B2B i B2C,
  • zmniejszenie dystansu dzielącego Ciebie i Twojego największego konkurenta.
Search Engine Optimisation

Wejście na rynek niemiecki - tłumaczenie i optymalizacja istniejącej strony internetowej na język niemiecki

Jeśli chcesz dotrzeć do zagranicznego klienta, musisz mówić jego językiem. To jedna z najważniejszych zasad pozycjonowania stron www za granicą. Wchodząc na niemiecki rynek, warto więc zadbać o przygotowanie niemieckiej wersji językowej strony. Pamiętaj jednak, że samo przetłumaczenie polskich treści nie zawsze wystarcza – istotne jest uwzględnienie w nich dobranych pod kątem niemieckiej wyszukiwarki Google słów kluczowych. Niemieccy klienci cenią produkty jakościowe i solidne, a także chętnie wybierają przedsiębiorców o ugruntowanej pozycji na rynku. Sposób, w jaki prezentujesz swoją ofertę, ma więc ogromne znaczenie w budowaniu wiarygodnego wizerunku w ich oczach.

Profesjonalny wygląd strony, łatwa w obsłudze struktura sklepu online i wysokiej jakości treści dopracowane pod kątem językowym i merytorycznym pozwolą Ci zyskać wiarygodność w oczach klientów i zachęcą ich do wybrania właśnie Twojej firmy. Chętnie pomożemy Ci w osiągnięciu tego celu! Nasi specjaliści SEO wskażą elementy strony, które wymagają poprawy i znajdą najatrakcyjniejsze dla odbiorcy keywordy, a nasi copywriterzy nasycą nimi istniejące treści lub stworzą nowe od podstaw. Wielotorowe podejście do zagranicznego pozycjonowania stron i sklepów internetowych to najlepszy sposób na osiąganie świetnych wyników w Google!

Search

Dlaczego warto wybrać Neadoo?

1

01.

Mamy wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu w niemieckim Google.

2

02.

Współpracujemy tylko z najlepszymi specjalistami ds. SEO i content marketingu.

3

03.

Oferujemy współpracę na jasnych zasadach.

4

04.

Gwarantujemy przyjazne nastawienie i bliską współpracę.

5

05.

Potrafimy dobrać metody i formy promocji odpowiadające potrzebom Twojego biznesu.

6

06.

Nasze kampanie przynoszą efekty!

NEADOO - AGENCJA SEO, SPECJALIZUJĄCA SIĘ W POZYCJONOWANIU ZAGRANICZNYM

Jesteśmy polsko-brytyjską firmą, która od ponad 10 lat działa w branży SEO i specjalizuje się w międzynarodowym pozycjonowaniu stron www. W tym czasie pracowaliśmy zarówno z firmami z Niemiec, jak i polskimi, które zdecydowały się na wejście na niemiecki rynek. Zdobyte w ten sposób doświadczenie pozwala nam na realizację skutecznych kampanii i osiąganie wysokich pozycji w Google dla naszych klientów.

Zapewniamy pełen profesjonalizm i współpracę na przejrzystych warunkach, która obejmuje: dokładny audyt strony, techniczne SEO, optymalizację treści, content marketing i linkbuilding. Stworzymy dla Ciebie strategię dopasowaną do indywidualnych potrzeb Twojej działalności i specyfiki Twojej branży. Usługi świadczone przez Neadoo są konkurencyjne cenowo, a nasz team to grupa specjalistów, dla których SEO to nie tylko praca, ale też pasja. Skontaktuj się z nami, żeby poznać ofertę na pozycjonowanie w Niemczech.

pozycjoner w trakcie optymalizacji strony www

Pozycjonowanie stron w Niemczech - najczęściej zadawane pytania

Czy agencja z Polski może efektywnie zoptymalizować stronę www w niemieckim Google pod kątem SEO?

Oczywiście! Robimy to od lat i to ze świetnymi efektami. Nasze doświadczenie w pozycjonowaniu za granicą sprawia, że jesteśmy w stanie zwiększyć widoczność Twojej strony w niemieckim Google, równie dobrze jak agencja z Niemiec. W świecie marketingu internetowego większe znaczenie niż lokalizacja siedziby mają doświadczenie, wiedza i wykorzystywane narzędzia, a w tym zakresie jesteśmy w stanie zapewnić Ci tyle samo, a nawet więcej, niż nasza konkurencja!

Ile kosztuje skuteczne pozycjonowanie stron internetowych w Niemczech?

Wszystko zależy od rozmiarów prowadzonej kampanii i jej zakresu. Z innymi kosztami wiąże się samo pozycjonowanie strony, a zupełnie inny będzie budżet na działania obejmujące również pozyskiwanie linków i tworzenie gościnnych wpisów na strony zewnętrzne. Pamiętaj jednak, że dobrze przygotowana i skuteczna strategia SEO przyniesie Twojej firmie wymierne korzyści w postaci większych zysków, nowych klientów i zbudowania rozpoznawalnej dla niemieckiego klienta marki. Agencja SEO z Polski może okazać się przy tym dużo tańszym i bardziej opłacalnym wyborem niż inwestycja w takie same usługi w Niemczech.

Jaką domenę wybrać chcąc promować stronę internetową w Niemczech?

Chcąc zaistnieć na rynku niemieckim najlepiej od razu postawić na krajową domenę, która wzbudzi zaufanie użytkowników. W przypadku Niemiec będzie to więc domena „.de”. Uwagę warto zwrócić też na sam adres strony – jeżeli jest nim wyrażenie w języku polskim, np. „skuteczneseo” czy „pozycjonowanieniemcy”, dobrym pomysłem może być jego zmiana na brandowy lub wykorzystujący podobną frazę w języku niemieckim, która będzie łatwiejsza do zrozumienia i zapamiętania przez klientów z Niemiec.

pytania i odpowiedzi

Brzmi interesująco? Skontaktuj się z nami!

Wypełnij formularz kontaktowy lub umów się na darmowy audyt SEO u naszego eksperta.