RODO – jak przygotować się na zmiany?

Data – 25 maja. Cel – wzmocnienie ochrony prywatności obywateli. Tyle wiemy w teorii, jak jednak będzie wyglądać prak...

5 powodów dla których warto zainwestować w nowoczesną stronę internetową

Skoro czytasz ten tekst, oznacza to, że zastanawiasz się, z jakiej racji masz płacić (często niemałą kwotę) agencji z...

Sklep internetowy – sprawdź trendy branży online

Poprzedni rok oznaczał dla polskich firm internetowych czas ogromnego rozwoju. Najlepszym tego świadkiem są firmy świ...

Marketing w internecie – poradnik dla managerów

Przed managerami kolejne wyzwania związane z nowymi trendami marketingowymi na nowy rok. W jaki sposób skonstruować s...

Social Media Marketing – trendy

W którym kierunku zwrócić swoją uwagę podczas działań w zakresie social media? Nowy rok to nowe przewidywania. I choć...

Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie [3 sprawdzone pomysły]

Sklep internetowy – jest. Logiczna architektura www – jest. Opisy przy produktach – są. Co więcej można zrobić, żeby...

Przyszłość SEO – TOP4 trendy

Czy po mobile first and „content is the king” możemy liczyć na nowości w świecie SEO? Niektórzy twierdzą, że w najbli...

Dlaczego SEO jest kosztowne, i dlaczego warto w nie inwestować

Jedną z bardziej popularnych metod reklamy strony w internecie jest proces pozycjonowania, polegający na działaniach...

Uczenie maszynowe a tworzenie treści

Wielu z nas wciąż pamięta czasy, gdy sztuczna inteligencja kojarzyła się wyłącznie z fantastyką naukową. A jednak żyj...

Dlaczego nie widzę swoich reklam AdWords? [7 powodów]

Z całą pewnością jest to jedno z najczęstszych pytań, z którymi spotykają się w swojej pracy specjaliści AdWords. Odp...