Kanibalizacja słów kluczowych – szansa czy problem?

Kanibalizacja słów kluczowych postrzegana była, i nadal zresztą jest, jako problem, a nie szansa. Dlaczego? Ponieważ...

Walka z… czasem ładowania strony

To nie żart i nie prognozy – Google już teraz bierze pod uwagę szybkość ładowania strony, a trend ten będzie tylko ró...

5 nowości w SEO, które warto przetestować

Zwiększenie znaczenia szybkości ładowania strony, zmiany w meta description i więcej danych w Search Console – to tyl...

SEO i UX – dlaczego doświadczenie użytkownika jest takie ważne?

Czy pamiętasz o tym, kto znajduje się po drugiej stronie? Pamiętasz o istnieniu użytkownika Twojej strony – odwiedzaj...

Czy warto pozycjonować polskie frazy w UK?

Statystyki mówią same za siebie – język polski do drugi najpopularniejszy język w Wielkiej Brytanii, trudno też znale...

Marketing w internecie – poradnik dla managerów

Przed managerami kolejne wyzwania związane z nowymi trendami marketingowymi na nowy rok. W jaki sposób skonstruować s...

Przyszłość SEO – TOP4 trendy

Czy po mobile first and „content is the king” możemy liczyć na nowości w świecie SEO? Niektórzy twierdzą, że w najbli...

Dlaczego SEO jest kosztowne, i dlaczego warto w nie inwestować

Jedną z bardziej popularnych metod reklamy strony w internecie jest proces pozycjonowania, polegający na działaniach...