Jak sprawdzić ruch na stronie? Poznaj najbardziej popularne sposoby!

Jeśli prowadzisz bloga, sklep internetowy lub innego rodzaju stronę, to zapewne interesuje Cię, jak wiele osób ją odw...

Linkowanie wewnętrzne – czym jest? Jak wspomóc pozycjonowanie dzięki niemu?

Każda strona internetowa posiada jakąś treść. Treści te przeważnie są tematyczne – dotyczą jakiegoś zagadnienia...

Jak zoptymalizować pozycjonowanie lokalne dzięki wizytówce Google Moja Firma?

Wizytówka Google to nieodzowny element w procesie pozycjonowania lokalnego firmy. W artykule przedstawię, jak założyć...

Google Trends – jak korzystać by poznać trendy z branży?

Czym jest Google Trends? Google Trends to bezpłatne narzędzie, które pozwala na badanie popularności wyszukiwanych ha...

Analiza profilu linków – poznaj sprawdzone narzędzia i strategie

Profil linków danej witryny (liczba i jakość linków zewnętrznych prowadzących do strony to jeden z najistotniejszych...

Czym jest Conversion Rate Optimization (CRO)?

Conversion Rate Optimization – działania pozwalające na optymalizację współczynnika konwersji, czyli zwiększeni...

Co to jest konwersja?

KONWERSJA  – To określone przez nas działanie, które zostało wykonane przez klienta. Konwersja ma miejsce wtedy, gdy...

Outreach w pigułce – niezawodny sposób na poprawę pozycji w Google

Decydując się na współpracę z wybraną agencją SEO, w większości przypadków spotkasz się z propozycją kompleksowego po...

Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie [3 sprawdzone pomysły]

Sklep internetowy – jest. Logiczna architektura www – jest. Opisy przy produktach – są. Co więcej można zrobić, żeby...