Mapa strony internetowej – podstawowe informacje

Słyszałeś, że warto mieć plik sitemap swojej strony lub przeczytałeś w audycie, że Twoja mapa witryny wymaga poprawy,...

Optymalizacja zdjęć na stronę internetową – jak zmniejszyć wagę zdjęcia?

Optymalizacja zdjęć na stronie jest ważnym czynnikiem wpływającym na SEO i szybkość ładowania strony. Obrazy stanowią...

Plik robots.txt – podstawowe informacje

Plik robots.txt to jeden z najważniejszych elementów, który umożliwia kontrolę dostępu robotów wyszukiwarek do treści...

Linkowanie wewnętrzne – czym jest? Jak wspomóc pozycjonowanie dzięki niemu?

Każda strona internetowa posiada jakąś treść. Treści te przeważnie są tematyczne – dotyczą jakiegoś zagadnienia...

Google Trends – jak korzystać by poznać trendy z branży?

Czym jest Google Trends? Google Trends to bezpłatne narzędzie, które pozwala na badanie popularności wyszukiwanych ha...

Vademecum wiedzy na temat Core Web Vitals

Czym są oraz jak działają nowe czynniki rankingowe Google? Kiedy można powiedzieć, że prowadzona przez Ciebie strona...

Analiza profilu linków – poznaj sprawdzone narzędzia i strategie

Profil linków danej witryny (liczba i jakość linków zewnętrznych prowadzących do strony to jeden z najistotniejszych...

Outreach w pigułce – niezawodny sposób na poprawę pozycji w Google

Decydując się na współpracę z wybraną agencją SEO, w większości przypadków spotkasz się z propozycją kompleksowego po...

Przywrócenie ruchu w branży finansowej

W tym wpisie postaramy się przybliżyć nasze osiągnięcie związane z przywróceniem ruchu po całkowitej utracie pozycji....

Planujesz przerwać działania online z powodu koronawirusa? Przeczytaj!

Epidemia koronawirusa to ogromny cios dla gospodarki i test dla wielu firm. Jednak rynek nie znosi próżni i każda, na...