Analiza profilu linków – poznaj sprawdzone narzędzia i strategie

Profil linków danej witryny (liczba i jakość linków zewnętrznych prowadzących do strony to jeden z najistotniejszych...

Czym jest Conversion Rate Optimization (CRO)?

Conversion Rate Optimization – działania pozwalające na optymalizację współczynnika konwersji, czyli zwiększeni...

Co to jest konwersja?

KONWERSJA  – To określone przez nas działanie, które zostało wykonane przez klienta. Konwersja ma miejsce wtedy, gdy...

Czy wielojęzyczna strona internetowa ma wpływ na SEO?

W coraz bardziej zglobalizowanym świecie, w którym królują międzynarodowe korporacje, wielojęzyczne strony internetow...

Jak blog wpływa na pozycjonowanie Twojego sklepu?

W dzisiejszym artykule postaramy się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego warto w swoim sklepie internetowym utworzyć se...

Innowacyjne sposoby wykorzystania hashtagów w mediach społecznościowych

Chociaż na początku były przedstawiane jako „coś dla nerdów”, obecnie hashtagi są praktycznie wszechobecn...

Outreach w pigułce – niezawodny sposób na poprawę pozycji w Google

Decydując się na współpracę z wybraną agencją SEO, w większości przypadków spotkasz się z propozycją kompleksowego po...

Czy możesz zwiększyć zaangażowanie użytkowników w mediach społecznościowych wykorzystując emoji?

Emoji są dziś wszędzie – od podstawowych emotikonów używanych przez nerdów w aplikacjach tekstowych poprzedzają...

Przywrócenie ruchu w branży finansowej

W tym wpisie postaramy się przybliżyć nasze osiągnięcie związane z przywróceniem ruchu po całkowitej utracie pozycji....

Case study – Domena z filtrem /karą algorytmicznym Google

W naszym najnowszym case study chcemy podzielić się doświadczeniem z przeprowadzenia szczegółowego audytu backlinków....