HubSpot CMS Hub – SEO, optymalizacja, audyt techniczny

HubSpot CMS Hub ułatwia marketerom tworzenie, publikowanie i promowanie treści oraz wprowadzanie zmian na stronach in...

Vademecum wiedzy na temat Core Web Vitals

Czym są oraz jak działają nowe czynniki rankingowe Google? Kiedy można powiedzieć, że prowadzona przez Ciebie strona...

Analiza profilu linków – poznaj sprawdzone narzędzia i strategie

Profil linków danej witryny (liczba i jakość linków zewnętrznych prowadzących do strony to jeden z najistotniejszych...

Czym jest Conversion Rate Optimization (CRO)?

Conversion Rate Optimization – działania pozwalające na optymalizację współczynnika konwersji, czyli zwiększeni...

Co to jest konwersja?

KONWERSJA  – To określone przez nas działanie, które zostało wykonane przez klienta. Konwersja ma miejsce wtedy, gdy...

Czy wielojęzyczna strona internetowa ma wpływ na SEO?

W coraz bardziej zglobalizowanym świecie, w którym królują międzynarodowe korporacje, wielojęzyczne strony internetow...

Jak blog wpływa na pozycjonowanie Twojego sklepu?

W dzisiejszym artykule postaramy się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego warto w swoim sklepie internetowym utworzyć se...

Innowacyjne sposoby wykorzystania hashtagów w mediach społecznościowych

Chociaż na początku były przedstawiane jako „coś dla nerdów”, obecnie hashtagi są praktycznie wszechobecn...

Outreach w pigułce – niezawodny sposób na poprawę pozycji w Google

Decydując się na współpracę z wybraną agencją SEO, w większości przypadków spotkasz się z propozycją kompleksowego po...

Czy możesz zwiększyć zaangażowanie użytkowników w mediach społecznościowych wykorzystując emoji?

Emoji są dziś wszędzie – od podstawowych emotikonów używanych przez nerdów w aplikacjach tekstowych poprzedzają...